miercuri, 16 aprilie 2014

Remember – Denecrezutele Aventuri ale lui Dom Engineriu în Ţara Vasilcăi

    Cosonaş de argint, manufacturat de AluZgârcă, fiul lui Alu Zgârcă şi lustruit de Amare şi Amică, toţi din Cosoneşti, fără de care nimic nu ar mai fi.

    Primesc neîncetat mii, ce spun eu, zeci de mii de e-mailuri, comentarii, postări pe feisbuc, telefoane fixe şi mobile cu fire sau cu relee, de pe Pământ, de pe ISS-uri, Lună, Marte, de pe sateliţii ciudaţi ai lui Jupiter, ba chiar şi de pe Proxima Centauri iată, am primit un e-gând sau un e-thought, cum îi zic ei. Toţi, parcă s-ar fi vorbit în Oicumenia asta mare ce se construieşte, mă întreabă toţi unde sunt Denecrezutele mai vechi. Cu nostalgie altora le este dor de Rocada, situl în care au debutat toate poetesele de pe Lună şi de pe Venus, ce acum bat câmpii pe la Chişinău, Verona sau Buzău. Rocada a făcut implozie, le spun eu, dar în hărmălaia aceea mare au dispărut şi nişte Denecrezute. Dar ce mă fac eu cu vajnicii cititori ce-mi bat deja la geamul de la etajul 7 şi mă întreabă cine e Vasilca, ce rudă sunt eu cu ea, cum am ajuns să fiu tatăl lui V5, cum de curg cosonii pe aici prin Cosoneştii din Deal, cum pot să-şi cumpere şi ei o turmă de inorogi sau măcar de grifoni, ce este cu Zgârcă, fiul lui Zgârcă, cum transformă el fiarele vechi de prin Sarmizegetusa în căldări pline de cosoni din cei de aur. Întrebări la care am răspuns odată şi nici nu mă gândesc să mai bat apa în piuă.
    Aşa că am hotărît să vă las vouă plăcerea sau neplăcerea, după caz, să vă lămuriţi ce a fost, ce mai este şi ce se va mai întâmpla cu menajeria de animale cu şi fără ghiare, coarne, aripi, cozi, ce au împânzit Zona. Zona cea minunată, construită pe vârfuri de dealuri şi munţi de către Daci, Daci ce sunt şi vor fi printre noi în pofida unor arhei napoci.
    S-ar putea totuşi ca bătăile acelea în geam să fie de la cablurile antenelor celor de pe la etajele de jos, nemulţumiţi de prestările cabliştilor. Ei dar fiţi siguri că restul solicitărilor sunt destul de autentice. Hi, hi, hi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu